Saturday, December 5, 2009

Kehidupanku

Ayuh saksikan link picture ni sepanjang bersama anak-anakku tersayang. kepada rakan yang tak sabar nak lihat kecomelan mereka setanding bapanya huhuhuhu

Friday, October 23, 2009

Allah selamatkan kamu

Hari ini tanggal 23 hb Oktober genaplah usia anakku setahun. Nakal tetap nakal biasalah penghibur hati ketika lara. Sempat gak snap picture masa sambutan kecil-kecilan maklumlah budget kurang. Jom nikmati gambar simple ni.

Adik Amna tepuk tangan untuk Abang Aman.
adik amna pun nak joint juga wahSeronok dapat kek coklat siap dengan payung, bear, teddy bear dan luve. Ada pokok lagitu. Sorry sayang takde belon nanti ko melompat plak.
















Acara memotong kek ni pun Aman yang control tak
mau diganggu. Memang budak cerdik ni. eh mana gambar keknya. Nak tengok tak?

apalah bear tu cakap agaknya

Ayah pun nak tumpang sekaki la

Sunday, October 18, 2009

Kenangan di SMK Sungai Choh

Apabila sunyi sendiri muara teringat plak kat kawan- kawan anak didik di sekolah masa praktikum dulu. semuanya ok jer. terutama apabila ada observasion dari pensyarah. semasa dok belek gambar terlihat plak gamabr dari SMKscSuasana di bilik kaunseling yang sering kali ada sahaja tetamu dan klien, jarang sekali sunyi sepi. langsung takde can nak tidur pun.Si AZnin ni plak adalah mat wayer di sekolah ni. Kehebatan beliau adalah dalam bidang P.A system. dan lagi kalau bab internet dialah orangnya dna suka melayari mudah.com. beginilah gelagat pelajar a.k.a klien kami. hampir sakit mental adanya. nasiblah kami ni pakar memulihkan semula kerosakan dalam otak mereka tapi masih wujud ketidakstabilan lagi.
anyway you all are very cool.

Saturday, September 19, 2009

1 syawal



Selamat hari raya, hari untuk kita bersuka ria, setahun hanya sekali merayakan hari yang mulia ini. Di hari pertama kami sekeluarga beraya di Felda Keratong. Tahun lalu kami hanya bertiga jer tapi tahun ni bertambah seri dengan kehadiran Amna Syarfeena tersayang. Nek Tek (mak sedara) juga merasai kali pertama hari raya. di semenanjung.




Friday, August 28, 2009

konvo dah







RaHsia

Punggung dan paha merupakan pusat segala pergerakan badan. Ia menentukan cara kita bergerak memajukan diri kita dalam kehidupan.Terdapat 5 bentuk punggung dan paha iaitu seimbang, bulat, rata, besar dan tinggi. Yang mana satu anda??
1. Bulat
Individu yang mempunyai punggung yang bulat adalah seseorang yang berjiwa kental, idealistik,periang, sentiasa bersemangat, pandai mengawal perbelanjaan, suka bersosiol dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja.Kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada cabaran yang baik atau yang buruk.
2. Seimbang
Paha dan punggungnya seimbang.Tidak terlalu besar.Tidak terlalu kecil. Tidak terlalu bulat.. Tidak terlalu rata. Pemiliknya dikatakan seorang yang tenang dan pemurah.Bakal ibu dan bapa yang baik. Seorang ibu yang sangat penyayang.Seorang bapa yang jelas pemikiran ke mana hala tuju keluarganya dan sangat berjaya dalam kerjayanya. Perjalanan hidup teratur tanpa banyak masalah dan stabil.
3. Tinggi
Punggung tinggi ke atas. Orang ini dikatakan mempunyai daya seks yang sangat tinggi. Sangat disukai ramai. Tidak kisah dengan kata-kata negative orang lain. Hatinya tidak mudah sensitif dengan kata-kata yang diluahkan orang lain. Suka berseronok. Orang ini suka membuat sesuatu mengikut hati dan perasaan bukan fikiran menyebabkannya sukar mendapat status tinggi dalam masyarakat.
4. Besar
Pemilik punggung besar dan paha besar seorang yang romantik. Subur. Sihat. Penuh rasa cinta. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita.. Ceria,pemurah dan bijak menguruskan kewangan. Baginya tidak ada yang mustahil. Segalanya boleh diatasi. Jenis no problem.. Sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah harta dan wang yang mampu dikumpulkan.
5. Rata
Punggungnya rata atau hampir samarata dengan badan. Ia melambangkan empunya diri yang lurus, bijak danterlalu idealistik. Tidak pandai mencari peluang berniaga. Jika perempuan, ia dikatakan tidak subur dan tidak mempunyai anak lebih dari satu. Tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas. Terlalu berserah kepada keadaan tanpa ada insiatif untuk memajukan diri.

Wednesday, April 15, 2009

ilusi muara

Hari ni mrupakan last day kuliah bagi ku setelah berada di kampus UPSi yang serba cun ini. Tinggalah segala kenangan manis dan pahit bersama rakan-rakan yang sentiasa mekar di minda. Tidak lama lagi tercapailah hasrat menggenggam segulung ijazah yang mengubah keseluruhan hidup ini.
Memang agak sukar nak menerima kenyataan namun segalanya pasti akan beransur hilang dipandangan setelah dunia baru ku tempuhi nanti. Apapun untuk rakan-rakanku akan ku usahakan satu blog rasmi untuk kita bersama melayari bersama dengan berita terkini kita nanti.
Teman rakan adik freshie janganlah menagis dengan perpisahan ini kerana tak perlu pun bukan gi mati wei. Sesapa yang masih mahu menghubungi diriku silalah gunakan laman blog ni sebagai perantara. Sayang nak tinggalkan upsi nan permai. Satu hari annti aku akan datang lagi.
adik adik meh la jadi folower ku heheheh korang kan ada blog dah.